Tmelení dřeva

Např. cidliny, smirky, borax...
Odpovědět
JiriD
Příspěvky: 6
Registrován: 24 říj 2016, 18:43

Tmelení dřeva

Příspěvek od JiriD »

Zdravím vás,

budu vyrábět kuchyňskou linku z masivu. Deska bude z 5cm buku. Protože bych rad zachoval nepravidelné tvary okrajů jednotlivých neomýtaných desek, které budu přikládat k sobě, budu potřebovat tmel na vzniklé spáry, protože se mi nepodaří desky zbrousit na mm přesně v celé šíři. A poněvadž se jedna o kuchyňskou linku a tedy kontakt s potravinami, nechci používat míchání brusného prachu s lepidlem. Víte někdo o tmelu, který by se hodil do prostor kontaktu s potravinami?

Předem děkuji za rady.
Jirka

RxD
Příspěvky: 31
Registrován: 01 dub 2016, 09:26

Re: Tmelení dřeva

Příspěvek od RxD »

Vim ze to neni uplne duchu tohoto fora, ale ja bych nepresnosti a klidne i vetsi diry vylil pruzracnym epoxidem. Idealne nejaky malo toxicky a pruzracny. Epoxy pak po vytvrzeni uz by mel byt nezavadny, popripade bych ho prelakoval.

Pouzil bych treba:
http://www.havel-composites.com/shop/68 ... html?pls=0

miru01
Příspěvky: 328
Registrován: 31 říj 2013, 12:05
Bydliště: Tábor

Re: Tmelení dřeva

Příspěvek od miru01 »

Obyčejný epoxy 1200 lepidlo a klidně smíchat s pilinami, běžně se používá a výrobce udává po omytí kys. citronovou vhodný pro styk s potravinami, jestli se nepletu ;)

JiriD
Příspěvky: 6
Registrován: 24 říj 2016, 18:43

Re: Tmelení dřeva

Příspěvek od JiriD »

Moc diky za dulezite informace. jirka

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host