No, já jsem od nich funglovky koupil a bez problémů, servisně jsem nic zatím nepotřeboval. Když jsem se vloni motal kolem feldeřích strojů na jednom pracovišti, tak sice byly rozhašené až běda, ale to bylo tím, že si na servis nikoho nezavolali, ač se jim na tom střídali lidi. Když jsme je k objednání servisu donutili, byl tam servisák do týdne, deseti dnů. Takže v tomhle má asi ivoch trochu smůlu, už možná i proto, že se tu kombinuje rakouský a český zmatek.Hans píše: ↑14 lis 2022, 15:09 Už jsem měl párkrát slabou chvilku a říkal si, že bych si jednou dopřál od Feldera nějakou funglovku, protože servis u starých nestál za nic. Ale jak vidím, vinil jsem Felder z diskriminace neprávem - na servis kašle zhruba stejně u starých i u nových strojů
Nechci, aby to vypadalo, že se posmívám, protože to tak nemyslím, ale vskutku - jsem rád, že u mých strojů z druhé ruky tuhle absenci výstupní kontroly absolvoval již předchozí majitel ) Ty stroje nejsou konstrukčně špatné. Jsou tragické jen výrobně.
Hans
Ono si myslím, že je to obecně, že výrobci v rámci katování kostů spoří kde se dá, omezují počet lidí a omezují náklady často až tak, že omezí i funkčnost. Podívejte se na Festool, donedávna etalon zákaznické vstřícnosti a spolehlivosti nebo na Bosch, kde se dnes nedovoláte už skoro žádné technické pomoci. Ano, jsou to stroje o řád až dva levnější, ale stejně i tam by měla být jistota vstřícných kroků. A když jsem před cca rokem něco chtěl po prodejci jednoho výrobce z Prahy Kyjí, tak se se mnou nebavili vůbec, mají prý moc práce......
Takže já jsem ještě moc rád, že můj obchodník u Felderu se opravdu snaží pomoci a většinou mu to i vyjde