s protahem to zatim stojí na covidu. Snad budu mít ve čtvrtek negativní test abych mohl vycestovat do zahraničí a snad se vrátim s protahem. Pak poreferuju. Je to starý stroj ještě poctivá litina (přes 3000kg). Zatim s tim dělam tajnosti abych to nezakřikl a kdyby náhodou aby mi ho někdo nevyfouk.jardako píše: ↑14 bře 2021, 19:38Jak to dopadlo s tím protahem? A prozradíte, který konkrétně stroj to je?
Měl bych na Vás, jako na největšího maximalistu na tomto fóru, ještě jeden dotaz:
Dává dle Vás z nějakého důvodu smysl pořídit si u AD951 či podobného stroje of Felderu Digi-Drive místo Power-Drive?
Ostatní mi tu řeknou, že každá taková věc je blbost a jen komplikuje život, pokud se rozbije
co se týká Powerdrive/ digidrive:
mam AD741 s powerdrivem. digidrive jsem obsluhoval taky a popravdě nevidim tam takový kvalitativní a komfortní skok který by ospravedlnil tu cenu. Manual vs. power drive - je skok o 10 levlů a je to pecka. Na pile a fréze mam jen mechanická kolečka a fakt mě štvou. Třeba u pily si digidrive dovedu dobře představit, nastavim hodnotu výšky kotouče a je to, u spousty atypické výroby super funkce na fréze taky(snad ještě víc), ale s powerdrivem se to dá taky dobře nastavovat. Beru to všechno z pohledu OSVČ (čas jsou peníze). Když jsem byl hobík, tak mi točení kolečkama nevadilo. ba naopak mě to bavilo si to všechno pěkně postaru nastavit vyzkoušet, doladit a pak jsem byl vnitřně spokojenej když mi to krásně sedlo do sebe. Digidrive - Pokud bych měl peníze navíc tak možná bych si to dal. Ale myslim si, že vždycky by se našlo něco užitečnějšího za co bych je utratil. Powerdrive - to je jiná, to bych si dal dneska snad i na propisku.